Taybah

Taybah
Ilmu Itu Cahaya...

Tuesday, June 21, 2011

Dedikasi khas buat Ust...

Saya sedih, dan semacam tak percaya.. Rasa macam baru semalam saya dengar suara Ust. Rasa macam semalam je bergurau dengan Ust.. Ya Allah.. Sesungguhnya kami diciptakan untukMu, dan kepadaMu jua kami akan kembali...


Saya cuba menahan air mata, rupanya tidak segagah yang disangka... 

Dialah yang banyak berjasa kepada saya. 
Menyedarkan saya, 
membangkitkan saya dari lena, 
dan mengenalkan saya dengan diri saya yang sebenarnya. 
Selalu berpesan agar sekeruh mana pun kehidupan, 
tetap perlu berada di atas jalanNya...

Ust, maafkan saya dan terima kasih atas segala-galanya...

Semoga aman Ust di sana...


1 comment:

Ahmad Tajuddin said...

innalillah...innalillah...Dia lebih mengetahui....

Antara Yang Menarik