Taybah

Taybah
Ilmu Itu Cahaya...

Monday, June 29, 2009

Rasa, Terasa, Perasaan, Perasan, Merasakan...

Tajuk di atas adalah tidak dirujuk sama sekali. Topik kali ini, masa depan.

Hari ini, baki pengajian di UKM tinggal lagi setahun, keputusan yang agak sukar untuk dibuat walaupun semenjak tahun 3 keputusan untuk diadakan tahun ke-5 di UKM ini telah dibuat.

Ini respon mereka,

1- "standardlah Engineering,"
2- "Ni mesti pasal blaja main2,"
3- "samalah kita,"
4- "Aik, dah tu bila nak kerja? lambat kerja lambat kahwin,"

Ini respon saya,

"I don't Give a damn! I run my own life-program,"

Jadi, Apa yang akan terjadi selepas ini? sekarang?

Saya akan terus belajar, sambil membina karier(sebenarnya sudahpun bekerja), di samping "mencari" masa depan yang bahagia.

Belum jumpa, juga belum pasti apa yang akan terjadi.

Tapi, langkah kaki ini tidak perlu berhenti, bahkan perlu terus berlari...

Ingat, What U give, U get Back!!!

Non U Give, Non u Get...

farid, tiada siapa yang akan lebih rasa, terasa, perasaan, perasan, dan merasakan jalan kehidupan yang engkau pilih... Walaupun kacak, tidak ke mana kalau tak bijak. (tp, kacak ke??)

Engkau buat, dan rasa sendiri apa yang engkau dapat.

Terbaik yang engkau Buat, terbaik (InsyaAllah) yang kau dapat...

Bertahan dan bersiap siagalah....

3 comments:

ibnuZul said...

"bertahan dan bersiap siaga lah" macam pernah dengar je??? All da best bro

kilah said...

org mmg sntiasa bercakap..
kalau ko ignore dn ada smangat utk terus..ko akan ok..Tuhan ada

Mohd Nazri said...

abg farid mmg kacak..:)

Antara Yang Menarik